Azlan Shah Studio

Wedding & Event Photography @ 012 6744354

11/04/2009

Solemnization -Hairullizam & Siti Hajar

by azlanshah |









Salam Orang Johor!

To be honest saya suka job di Johor kerana saya pasti akan pulang ke KL
dengan perasaan yang gembira kerana berpuas hati terhadap setiap sesi
outdoor yang dijalankan. Kerana di Johor terdapat beberapa lokasi yang
menarik untuk sesi outdoor dijalankan.

Tanpa berlengah lagi saya memperkenalkan client pada kali ini iaitu
saudara Hairullizam dan Siti Hajar. Pemergian saya kesana selama
3 hari 2 malam ditugaskan untuk merakam saat berbahagia kedua-dua
belah pihak.

Antara yang menarik ingin dikongsi pada sesi kali ini ialah dimana
kami melakukan sesi outdoor di Istana Persinggahan Sultan Johor! :D

Terima kasih kepada pihak yang memberi kebenaran kepada kami
untuk menggunakan Istana tersebut. Sesi berjalan dengan lancar
atas bantuan Fotoroma cawangan Johor iaitu saudara Ajak. Tidak
lupa juga kepada ex Client iaitu saudara Fendi yang memberi
peluang kepada saya untuk sesi kali ini.

Akhir kata teruskanlah menyokong karya dari Azlan Shah Studio
dan Fotorama! InsyaAllah..

Sekian, Terima Kasih :D

|| Photography Services || Wedding || Event || Azlan Shah@012-6744354 ||

Subscribe